Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu Weer thuis! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu

Weer thuis!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Edwin

15 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

We zijn weer thuis! :)

Zondagavond nog heerlijk gegeten in het restaurant in het hotel. Al was de rode peper in m\'n eten iets te heet, dus had het even zwaar :), maar voor de rest weer prima. Nog \'n laatste drankje en hapje gedaan in de Club Lounge en in de kamer nog Hitch gekeken. Toen lekker gaan slapen (nog maar niet op het Japanse Thee kussen, was erg hard) en de volgende morgen om 7 uur opgestaan. Lekker ontbeten en alles ingepakt. Kon maar net mee allemaal :). Toen moesten we de kamer verlaten en uitchecken, emotioneel moment :P! Met de metro naar het vliegveld gegaan en daar stond dat er maar 1 stuk handbagage meemocht, dus 1 van m\'n 2 tassen afgegeven en we hadden stoelen bij de nooduitgang, dus lekker veel ruimte! De reis duurde 11 uur en 40 minuten tot aan Frankfurt en was niet echt vermoeiend. Niet geslapen dus, eten aan boord was goed en in Frankfurt aangekomen om half 8 Nederlandse tijd! Daar 2 uurtjes gewacht, waarna we om kwart voor 10 weer in het vliegtuig stapte naar Nederland. 11 uur kwamen we aan en na de koffers te hebben gepakt, de familie-leden begroet :). Thuis natuurlijk wat verhalen uitgewisseld en daarna lekker naar bed gegaan, want \'n dag van 24 uur sloopt je toch wel!

Iedereen nogmaals bedankt voor het lezen van dit reisverslag en de reacties. We hebben allebei heel erg genoten, maar om thuis te zijn is ook wel weer lekker! De Dvd\'s worden nog gemaakt, dus mocht er interesse zijn, dan horen jullie dat tegen die tijd.

Groetjes,

Edwin en Stefan

  • 16 Augustus 2006 - 09:50

    Willy:

    Ik ben blij dat jullie weer thuis zijn boys, valt er in ieder geval weer iets te beleven in de Zuidoost! Het beeldmateriaal zag er goed uit gisteravond alleen nog een beetje editten om de film spannend te houden! Vaqueros veel plezier op Fuerteventura en Eddy, jou zie ik binnenkort wel weer! groetjes

  • 16 Augustus 2006 - 11:13

    Tokus:

    Welcome back:)

  • 19 Augustus 2006 - 10:20

    Rina Leenstra Bakker:

    geweldig jongens

  • 15 September 2006 - 09:47

    Fokke:


    Hoi Edwin en Stefan,
    Ik wil volgend jaar juni samen met een vriend van mij de mongolie-expres doen. Ik zou graag met jullie mailen tav jullie ervaringen en keuzes... ik kan alleen geen emailadres van jullie vinden hier.
    Zouden jullie mij willen mailen op: ekkof@hotmail.com.

    Alvast bedankt.

    Gr. Fokke


  • 29 Mei 2007 - 09:39

    Sylvia:

    Beste Ed en Stefan,

    Via de link van Tiara tours kwam ik bij jullie dagboek terecht. Ik denk eraan deze reis in juli te maken. Kunnen jullie mij vertellen wat jullie ervaring is met dit reisbureau. (eerlijk;))
    Kosten? Groepsbenauwdheid? Treinreisklasse? Het klinkt iig super.
    Alvast bedankt!
    Groeten, Sylvia van den Berg
    sylvdberg@hotmail.com

  • 29 Mei 2007 - 12:26

    Emil:

    Vet man. Hoe was het nu daar? Kan jij de gehele reis even beschrijven? Inclusief de kleur van de trein en de omgeving? Ik ben met name geinteresserd in de kleuren van de diverse grassoorten. Deze varieren namelijk altijd tussen groen en diverse soorten bruin.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Edwin

Een reisverslag van de reis die Stefan en ik deze zomer gaan maken. We gaan met de TransMongolie-express van Moskou naar Beijing en ook nog door naar Hong Kong

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 5914
Totaal aantal bezoekers 69836

Voorgaande reizen:

22 Juli 2006 - 14 Augustus 2006

Mijn eerste reis

Landen bezocht: