Het lijkt wel \'n droom, zo luxe! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu Het lijkt wel \'n droom, zo luxe! :) - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu

Het lijkt wel \'n droom, zo luxe! :)

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Edwin

11 Augustus 2006 | Nederland, Amsterdam

Zoals het bericht al zegt, het is hier in 1 woord, nouja 3 dan: Niet normaal luxe!

Ze hebben hier in het hotel alles: Iemand die voor je op het liftknopje drukt, iemand die de deur openhoudt naar het zwembad. Ze houden nog net niet slapdoela vast als je staat te plassen, maar voor de rest is het ongeloofelijk geweldig fantastisch mooi allemaal dit een keer mee te maken. Helemaal na \'n reis waar je best wel vermoeid van bent, doordat je continue bezig bent met of excursies, of reizen naar andere bestemmingen, is dit \'n welkome ontspannen afsluiting.

Gisteren na ons drankje in de Club Room te hebben gedaan, maar wat hapjes, zijn we het winkelcentrum ingelopen, Langham Shopping Mall, wat \'n verrassende naam :). Leuke winkels, goede prijzen, dus we zijn wel even zoet hier! Toen de straat opgelopen en gelijk de gekte van Hong Kong gezien, wat \'n drukte op straat, erger dan Beijing, veel erger en lekker warm ook weer :S! Even wat gegeten en toen via \'n marktje waar Steef \'n riem kocht, weer heerlijk naar de kamer gegaan. Oja, we hadden in de hotelvideotheek Madagascar gehuurd ondertussen :P. Het bed was opgemaakt, de slippertjes stonden klaar, water met glas naast het bed, samen met \'n chocolaatje, dus het was weer feest. Bedden liggen heerlijk, maar denk toch dat ik morgen \'n kussen bestel die of naar Lavendel ruikt of naar Rozen, ook lekker toch ;) De TV gedraaid en lekker vanuit het bed met \'n biertje erbij eerst United 93 gekeken (illegaal gekocht in Beijing) en daarna Madagascar gekeken. We blijven ons verbazen van de luxe hier. Het uitzicht is s\'avonds geweldig, allemaal lichtjes over Hong Kong waar we op uitkijken vanuit onze 180 graden view kamer, schitterend!

Vandaag opgestaan om half 9 en heerlijk ontbeten! Daarna lekker gaan winkelen, alleen de winkels gaan hier pas half 11 open ofzo, dus liepen door \'n dicht winkelcentrum, ook \'n x leuk :). Uiteindelijk naar Nathan Road gegaan met de metro en bij Sam\'s Tailor 2 overhemden op maat besteld, toch nog iets mee voor op het werk :). Daarna naar \'n enorm Shopping Mall gelopen, zo\'n 700 winkels met allemaal topmerken! Heb weer Havaianas gevonden en gekocht, dus de slippers uit Beijing kunnen de prullenbak in!

Om 4 uur waren we terug in het hotel en zijn we lekker gaan zwemmen, en ja hoor, weer met \'n mond open, want wat \'n luxe weer. In het kluisje \'n eigen sponsje, tasje voor je schoentjes, mooie houten badkamer, met rain showers als douches, \'n hottub die altijd rond de 40 graden is, \'n stoomcabine, sauna en als je helemaal klaar bent met alles heb je \'n laatje onder de wastafel met scheerschuim, deo, gel, tandenborstel, kammetje, etc. etc. Het zwembad was ook heerlijk, \'n paar baandjes getrokken en lekker op de ligbedden gelegen. Nu is het alweer half 6 hier, dus thee-tijd!

Hoop niet dat ik jullie een beetje gek maak met dit berichtje, maarja, we hebben nu heel makkelijk de mogelijkheid weer berichten te plaatsen, dus dat wordt ook elk item goed toegelicht!

Tot snel,

Edwin en Stefan

• 11 Augustus 2006 - 09:38

Maurice:

Zeg ehh.. en ik maar denken dat het een low-budget-backpack tocht was daaro:)

• 11 Augustus 2006 - 09:44

Gerard En Marjan:

jongens, dat wordt afkicken thuis. maar geniet samen van die prettige oosterse sferen.
    groetjes tot hoors of ziens en behouden thuiskomst.

• 11 Augustus 2006 - 09:50

Foppes:

Slapdoela??? Jullie beginnen al een aardig woordje chinees te spreken merk ik.

• 11 Augustus 2006 - 11:29

H.Krijgsman:

Wat zullen jullie genieten!
    Zou erbij willen zijn!
    Doe voorzichtig met drank! en de meisjes.
    Groetjes Els en Henk.

• 11 Augustus 2006 - 12:51

Dewi:

dit klinkt echt te relaxed! en ik vind het ook idd helemaal niet erg om te lezen ;)

• 11 Augustus 2006 - 13:12

Lau, Jer & Yara:

Hé Steef, ZULLEN WE RUILEN. Dat wil ik ook allemaal wel. Dan ga jij voor mij een dagje met een dikke pens languit op de bank verplicht K3 kijken. Geniet er nog maar lekker van. Groetjes

• 11 Augustus 2006 - 14:08

Jaap En Trudie:

Je hebt thuis ook veel rijkdom, een eigen kok(mama)een eigen bed , douche tuin (je moet af en toe wel zelf maaien)een eigen wasserette , en dit totaal zonder kosten !! geniet er maar van daar (beetje jaloers)
    tot maandag avond jaap en trudie

• 11 Augustus 2006 - 20:44

Joke En Cor:

Steef, eigenlijk voelt het net als thuis, toch?!!

• 12 Augustus 2006 - 11:45

Koen:

Dudes,

Nu heb ik alles even doorgelezen en moet zeggen klinkt allemaal erg puik! Kleding gekocht veel gezien meegemaakt etc. Ed ook weer blij met zn luxe en Stefan lekker veel ziek haha. Waar ik toch beetje bedroefd om ben, is t feit dat ik weinig tot niks lees over t stappen/uitgaan (niet te vergeten de 'naakte' grieten). Of krijg ik dat later te horen boys? Nou tot horens:P

• 12 Augustus 2006 - 11:50

Jan En Greet:

wat een ervaring, dat kan niemand jullie afnemen.grandioos!!!hele goede terugreis groeten.jan en greet

• 12 Augustus 2006 - 15:05

Bart:

Nou nou klinkt goed allemaal jongens!! Ik heb helaas nu geen tijd om alles te lezen; zit in internetcafetje in Dublin en internetcafes zijn niet heel dicht gezaaid hier, maar dat komt thuis weer! Veel plezier nog de laatste dagen en tot in de Beemster!

Greetz