Vanavond de trein in! - Reisverslag uit Moscou, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu Vanavond de trein in! - Reisverslag uit Moscou, Nederland van Edwin Leenstra - WaarBenJij.nu

Vanavond de trein in!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Edwin

25 Juli 2006 | Nederland, Moscou

Dag mensen,

Daar ben ik weer! Steef is er namelijk niet bij :). Zal maar gelijk beginnen met waar we gebleven waren.
Gisterenavond zijn we nog wat wezen eten hier in het winkelcentrum en toen naar het hotel gegaan. Wat eten gehaald en lekker uitgerust want van het vele lopen word je wel moe natuurlijk :)
We hadden een halve liter vodka gehaald en die is uiteindelijk opgegaan, gefilmd, gelachen om de programma's op de tv hier en nog meer gedronken, bier :). Je snapt het al, wat we vandaag op de planning hadden staan: Het bezoek aan het Kremlin en het mausoleum van Lenin, is dus niet doorgegaan. Sliepen pas erg laat en werden om 11 uur wakker (door de wekker van 8 uur heengeslapen denk ik :) ) en half 1 ging het mausoleum weer dicht en Steef voelde zich zo beroerd dat die nu ook in het hotel is achtergebleven. Ik ben nog wel even naar het Rode plein geweest om dat in ieder geval nog even te filmen, want het zou wel zonde zijn om daar geen beelden van te hebben als je in Moskou bent!
Kaartjes op de bus gedaan voor thuis, nu maar kijken hoelang ze erover doen en of ze uberhaupt aankomen :) Dat weet je nooit met die Russen. Toen ik in de buurt van het plein liep, zag ik 2 roofvogels vastgebonden aan 'n stoel, en ook 2 aapjes aan 'n touwtje. 1 al wat groter, de andere nog 'n baby-aapje, heel schattig, maar aan de andere kant ook heel zielig dat je daar 'n attractie van maakt! Nu zit ik dus even lekker in het internetcafe email te kijken en kijken of Ajax nog nieuwe aankopen heeft gedaan :). Straks weer terug naar het hotel, hopen dat Stefan een beetje is opgeknapt en wat heeft kunnen eten (moet ik hem al ouder persoon toch maar goed in de gaten gaan houden de rest van de reis, want met die Bakkertjes weet je het nooit ;) ) want anders zou het wel zuur zijn zo de trein in te gaan. Maar maak jullie geen zorgen op het thuisfront, het komt allemaal weer goed :).
Nog even boodschappen in de supermarkt en dan de koffers weer inpakken en om 8 uur klaar staan om naar het station gebracht te worden. 21.23 (ze rijden hier volgens mij wel aardig op tijd :) ) vertrek dan de trein, dus zoals gisteren al gezegd, tot zaterdag maar weer,

Kus,

Edwin en Stefan

• 25 Juli 2006 - 19:54

Ted:

Veel plezier in de trein.
    Ik kijk uit naar de ansichkaart enne... wanneer komen jullie weer thuis?

• 25 Juli 2006 - 19:54

Ted:

Veel plezier in de trein.
    Ik kijk uit naar de ansichkaart enne... wanneer komen jullie weer thuis?

• 25 Juli 2006 - 20:05

Greet & Jan:

Wat is internet toch een mooie uitvinding!
    Wij hebben genoten van het geweldige verslag.Jullie site is prachtig!Wij blijven jullie volgen.Nog heel veel plezier en het beste met de kater, PROOST!!

• 26 Juli 2006 - 20:21

Cor En Joke:

Stefan en een kater klinkt vertrouwder dan Stefan en cultuur. Je merkt dat hij onder moeders vleugels uit is.

• 28 Juli 2006 - 17:43

Oom Ton:

leuk zo om alles te lezen veel plezier

• 29 Juli 2006 - 18:00

Henk, Carry, Pim En Nick:

Beste Stefan en Ed,
    zelfs op een oude Commodore met een AZERTY-toetsenbord is jullie reis te volgen. Nu niets meer drinken en (toch) veel plezier gewenst!

• 02 Augustus 2006 - 20:01

Oom Ton:

teveel wodka is ook niet goed voor je